gnurrebalanska ostronturkensparad

tjoooo idag har jag varit så himla duktig alltså. Har bytt sängkläder, städat hela rummet å möbla lite! Tog typ hundra år bara. Lyssnade på manowar som tur var!!! Lyssnade hr mycke som helst på doommmmm! Är lite taggad inför sommarn iaf! Nu så ligger jag i sängen å degar sönder för det förtjänar jag. Lyssnar på lite pink floyd som kanske är världens bästa band åså. Sen tänkte jag kolla på nyinspelningen av judge dredd som heter dredd med Karl Urban i huvudrollen ist för Sylvester Stallone och den har fått rätt bra kritik åså så den är nog rätt najs! Kom precis in på tredje säsongen på breaking bad igår också och det börjar bli bättre å bättre som jag förstod. Fantastiskt trevligt med lov iaf. Var hos olivia i hennes stuga i bydalen i helgen också och det var mysigt! Åt tacos å allt å trevligt att åka lite skidor! Synd det är så lite snö bara..Men nu äre lite bloons innan filmen adjö! <3
 
Mysig låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback