trööööööööööööööööööööööööööööööööööööötttttttttttttttttttttt

tjoo ligger i sängen å lyssnar på mejden för det var längesen! Är asa trött nu för har tränat idag för första gången på typ 2 veckoorrr och det känns asa skönt! Så ska väl komma igång nu igen då -.- dom senaste dagarna har spenderats med olivia iaf och det har vart asa kuligt och gosigt! I fredags så kom birk hit också och sov över och det var najs. Vi kollade på första gudfadern som var riktigt braaa! Men sen tappade man fokus när olivia kom å pratade om hennes dag så blev bara den och sen kollade vi på grease och tjockade sönder! Sen var birk tvungen att kolla på en jääävla massa top gear så man fick ju aldrig sova -.- Igår så fortsatte vi å kolla på en jävla massa top gear och sen blev det extrem överlevnad och det blev ju bara skitsegt efter ett tag. Käkade tacos till middag å det var asagott! Efter det var det tänkt att massa klasskompisar skulle komma men axel å evelina kunde inte å dom andra verkade inte orka så det sket sig så det får bli en annan dag antar jag! Dagen har spenderats med olivia eftersom hon sov överrr åsså blev det gym sen och nu ligger jag här å vill fara till henne men är lat å trött åsså ska jag försöka vända tebaka på dygnet nu eftersom det snart är skola åså för annars blire segt alltså! Imorgon blire nog lugnt ocksååå. Ska nog träffa olivia å kanske gym men känns som det blir på tisdag om jag hinner då annars fåre väl bli på onsdag då bara håhå! Men ska väl lyssna lite till nu innan jag borstar tänderna åså så adjööööööööööööööööööööööööööö<3
 
hårdrock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback