rövvvvv

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Lyssnar på lite avantasia för det var längesedan och dom är brah. Funderar på att he på en film snart. Vet inte riktigt vilken det blir än men birk tjatar om shutter island så kanske blir den! Annars fåre bli ngn annan som jag har lånat av honommmm! Idag har jag inte gjort så myckeettt! Kollat fel på busstabellen har jag gjort iaf så min flickvän blev inte så glad på mig då eftersom hon skulle iväg till jobbet hihi men vi hann precis byta buss så hon kom dit i tid håhå så det var ju najs! Hon var redan less på mig sen innan för att hon fick för lite tid på sig att göra sig i ordning också hihi! När jag kom hem så spelade jag gitarr ett bra tag innan det var käääääk! Försöker lära mig lite iced earth! Har precis stött på det svåraste riffet jag har försökt mig på någonsin tror jag. Går ju cpfort å e asajobbigigiigt! Olivia kommer hit efter hon har jobbat å sover här också å d e najs håhå! Men tror jag ska chilla med lite musik ett tag innan jag her på nån film så vi hörs adjö<3
 
Det är ju sånt här som kiske ska hålla på med! Förstår inte vrf han ska hålla på ed sin AOR och pop/rock......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback