mgfmgd

Då var man i sängen igen då å lyssnar på lite hårdrock! Bullet äre som spelas just nu:D Igår var jag på livekarusellen iaf å det var najs! Insincerity levererade ju som förväntat! Skitbra var dom åsså vare några till som var bra. Efter det så for jag och olivia hem till henne och la oss i princip på en gång för vi var trötta och idag har vi knappt umgåtts något för hon skulle jobba klåckan treeee så jag har väl mest spelat gitarr åså medans hon har fixat sig. När jag kom hem så fortsatte jag att spela en massa gitarr fram till för en halvtimma sen ungefär så tänkte blogga lite innan jag skulle käka så här sitter jag. Det var tänkt att joel skulle komma hit också men han kom på att han hade annat för sig så ni som hinner läsa detta kan ju gärna höra av er om ni har lust att umgås! Men börjar bli hungrig nu så skall gå å ätaaaa adjööö<3
 
 
hårdrååååck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback