hatinlägg

sitter å lyssnar på dödsmetall och skajpar med en arg oliviaa! Jag är också arg >:( Så då tänkte jag att lite dödsmeteall kan få leda mig ut ur ilskan men det känns bara skönare att lyssna på den här pirayaansiktsslitandeätuppmiginifrån musiken! Hate eternal fick det bli idag för att dom kan det där med att vilja slå ihjäl folk. Den känslan får jag när jag lyssnar på dom iaf och den känns ju lite mer just nu :) Är arg för att en viss cpperson ska komma å förstöra hela tideeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn och blir asa less på deet! och inte är det bara jag som blir less på det heller utan i princip alla runt omkring mig blir skitless på det men personen fattar ju ingenting. Tragisk människa det där men känns skönt att jag har det bättre än den iaf! :D men ska fortsätta vara arg å lyssna å dödsmetall å prata med olivia nu och slåss å sånt så hare bra! Pusssss!<33333
 
Känn dig inte träffad av pussen fula person :) 
 
 
Lyssna och döda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback