pissmyrah

hej. Sitter nu och lyssnar på lite megadeth för det var längesen jag gjorde det hihi. Ikväll har jag inte gjort så mycket. Har kollat på breaking bad åsså såg jag insidious 2 och den var överraskande bra! Första halvan var riktigt bra men andra halvan blev lite mer oseriös och det övernaturliga tog över för mycket. men helt ok uppföljare! Idag har ju olivia jobbat och varit på kalas så har inte kunnat umgås med henne idag förutom imårse dååå. Minns itne riktigt vad jag har gjort sedan sist jag bloggade men har ju börjat kolla på breaking bad som sagt och har tagit mig igenom första och halva andra säsongen och det har väl inte riktigt uppfyllt mina förväntningar. Det är bra men itne så bra som jag har hört. Tror det kommer bli bättre sen när jag kommer inte på tredje säsongen men just nu är det inte så mycket bättre än bra. Några avsnitt är lite halvsega men diggar karaktärerna åså och introt gillar jag asmycket av ngn anledning haha! Men rätt najs med serier har jag märkt så ska nog kolla lite mer och har en hel del jag är tänkt att se. Efter breaking bad ska jag nog låna birks band of brothers box och plöja igenom den och sen tror jag det får bli walking dead! Har ju sett dom två första men sen blev det inte att jag såg nå mer.. Så den ska jag se åsså tänkte jag se american horror story, game of thrones, prison break åsså äre säkert ngn mer jag hade tänkt se. Kanske blir dexter också för det kollade jag lite på förut. Är avis på Richard också för han har ju bara fått se och träffa dream theater ikväll han och för typ 3 dagar sen så fick han se och träffa iced earth och det skulle ju jag med på egentligen men då vare ju 18år såklart.................... Men ska ju på manowar i sommar med olivia så det blir ju asafett och det äre också 18år på men fyller år dagen innan så det var ju sjukt najs! Åsså blir det möjligtvis en liten resa till grekland också! Nästa vecka är sista veckan innan lovet också! Känns ju sjukt soft det!! Har typ inget kvar heller förutom nå engelska tal och en pianoläxa och efter lovet så blire nog mycket fokus på nästa klasskonsert åså. Ettorna hade ju sin första klasskonsert för nån dag sedan också och den var väl najs! Var väl en 2-3 låtar som var riktigt bra och resten var väl rätt lamt egentligen men det var helt ok överlag! Men nu ska jag skajpa lite mer med olivia åså för saknar ju henne nu jag så adjööö<3
 
 
Hittade lite ny schysst musik å sådär också då. plattan fick 9/10 i srm så tänkte ta mig en lyssning och d låter rätt najs faktist! Många trevliga melodier och solon å grejer så ta er en lyssning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback