blow your trumpets gabriel

tjooo sjukt seg dag idag! Allt har varit drygt bara. Gick sämst på gitarrlektionen åsså tog det hundra år att fara hem ungefär. Missade ettan för den var ju i tid såklart åsså missade jag precis fyran så fick gå till stan å vänta där i 20 min på trean typ och det var sjukt långa 20 minuter! Åsså skulle jag göra lite gemu innan maten men då fungerar det ju såklart inte att logga in på dyngan jag skulle logga in på så det sket sig. Såg klart sista 20 på hercules i new york nyss också. Jädra rolig film! Så sjukt dålig att den blir bra men arnold gör ju allt bra i princip. Kan inte sova med min älskling inatt heller för hon var tvungen att jobba åsså äre bad imorgon så måste kliva upp asatidigt vilket jag inte hade behövt göra heller om jag hade sovit hos olivia............................. Men aja så har packat åså nu så ska väl ställa nå alarm snart </3 skönt att det bara är vattengympa imorgon på badet för då slipper man simma och det är ju det som e sämst så hhiihihihihihihih! Ser fram emot nya behemoth plattan the satanist också! Den har fått svinbra kritik överallt så måste kolla in den! Singeln dom har släppt låter lovande så hoppas resten av skivan är bra för då kanske det blir ett vinylköp! Men ska nog he på en film nu innan det blir för sent så adjööööööö<3
 
Låter inte så mycket behemoth men diggar nya stilen!
 
Detta lyssnar jag på nu och det är ju svinbra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback