big nigg dick

tjooo! Har inte blivit något bloggande på ett bra tag märkte jag haha men har som aldrig tid längre men ska försöka komma tillbaka å blogga lite oftare. Helgen har ju iaf spenderats hemma med familjen och damen min var här å sov över också å vi har väl mest chillat å kollat på film åså. Åsså har jag blivit trummis i ett band det är ju rätt fett haha så vi repar på tisdagar och torsdagar har vi bestämt, skitkul! Mina nya högtalare har ju kommit också! Dom kom i onsdags åsså var Uno här och ställde in dom i torsdags så det låter fantastiskt bra! Men jag måtse köpa en skivspelare och en cd-spelare så jag kan spela mina vinyler med dom för just nu så spelar jag dom med pappas system som iochförsig är mycket bättre än mitt haha men ändå. Så det är det jag måste köpa nu åsså nya maiden vinylerna såklart åsså MÅSTE jag ha helloweens nya skiva som släpps den 27:e tror jag!! Den kommer vara så jäävla bra! Lyssnar på singeln just nu som är hur bra som helst! Hela låten finns dock inte på spotify... Dom har bara den korta versionen elr radio edit som det kallas men den är ju awesome för det! Älskar delen som är vid 3:05 på den låten! Det blir så tungt åsså sen när dom speedar upp det! ååh va bra det är! :D Men nu ska jag fortsätta lyssna på helloween ajdöööö<3
 
 3:05 som sagt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback