äntligen träning!

Kom precis hem från gymmet å det känns as braaa! Äntligen får man träna igen tog ju bara 1 månad innna jag kunde skaffa kort men nu ska det tränas en massa! :) Blev klar med historian imårse iaf och det känns skönt och tänkte göra svenska nu men det blir lite svårt när man inte har ett papper däre står vad man ska göra så får ta tag i det imorgon. Snart äre käk iaf korvstroganoff blire idag, mumma! Åsså tänkte jag på att ni kanske tycker jag e tråkig som aldrig lägger ut bilder men jag orkar inte hålla på å föra över bilder hit å dit så vill ni se bilder får ni följa mig på instagram. Minns inte vad jag heter men tror det är rasmusedstrom elr ngt sånt men nu ska jag väl göra ngt totalt värdelöst adjö :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback