listaah

JUST NU.
klädsel just nu: Naken
frisyr: Hår
låt: Make fire catch the fly med helloween
tv: inget
vill ha: Nya avantasia
dricka: coca cola kanske

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag? hihi
såg dig gråta: Malin
fick dig att gråta: ;)
fick dig att börja skratta: Louise ^^
du gick på bio med: familjen (:
du gick på stan med: louise å hennes kompis
skickade ett sms till dig: Malin

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: njaa 
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: inte vad jag kommer på iaf

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja.
Danmark: Nej.
Finland: Ja.
Island: Nej.
USA: Nej.
Afrika: Nej.
Thailand: Nej.
Dubai: Nej.
Syd Amerika: Nej.
Kina: Nej.
Japan: Nej.
Spanien: Ja.
France: Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: vet inte riktigt haha
Vart vill du gifta dig: In a cock paradise!
Vem hatar du verkligen: Hatar inte människor men kan ogilla vissa
Varit kär: Japp.
Kör du bil: Går.
Har du ett jobb: Till sommaren, ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Jadå 
Är du ett hälsofreak: lite kanske haha
Är du ensam nu: Yeah
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: fastnar så många olika å lite random

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum.
Typ av musik: Det som man kan kalla musik
Parfym: Har ingen
Månad: Juli å December ;p
Mat: Grillat, asiat käk, pizza å korv
Dricka: Vatten när jag är törstig annars mjölk kanske? 
Godis: Choklad
Tidning: Sweden Rock
Film: Drama, action Western, kollar på det mesta :)
Skådis: Arnold Schwarzenegger, Robert De Niro, Morgan Freeman, CLINTAN! åsså Mel Gibson fast finns många fler jag gillar men clintan å arnold är bäst ;)
Djur: Gris

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nä
Köpt någonting: Nä
Varit sjuk: Nä
Sjungit: Jaa
Sagt "Jag Älskar Dig": Det har jag nog
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: haha hela tiden
Saknat någon: Jordå
Kramat någon: Ja.
Kissed someone: ja
Ätit: jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback