lista

Ditt fullständiga namn: Jens Rasmus Edström
Ditt födelsedatum: 96-07-25
Din skola/linje: Palmcrantz, musik
Din längd: 1,69 tro ja
Din vikt: 55
Din hårfärg: brun
En nära vän: Christer
Ditt senaste skickade sms: nä orkar inte:p
Ditt senaste mottagna sms: kom igen nu,inge fjask nu
Ett beroende: Musik
Din civilstatus: Förhållande!
Favoritfilm genre: gillar dom flesta filmerna men mest drama,äventyr,mysterium och thriller
Något du vill ha: En till gitarr
Din favoritfärg: svart
Personen du senast pratade med: Malin
Personen du senast träffade: Familjen
Ditt favoritplagg i garderoben: vet inte, wintersun och piece of mind tröjan kanske
Antal personer du kysst: 2
Något du önskar dig i födelsedagspresent: cd spelare
Piercingar: 1
Tatueringar: Nope men blir när jag känner mig redo
Ditt senaste köp: Trumpinnar
Din favoritbutik: Vet inte men i stan så äre musik å skit
Din favoritlåt: haha finns ingen låt som är så bra så att den är bättre än alla andra as bra låtar men en av mina favorit låtar är burn med deep purple
En serie du brukar kolla: kollar inte så mycket på serier längre men då det väl blir så äre walking dead, family guy och 2 and a half men
Något du stör dig på: att det tog 2 veckor för data nissen att svara på ett mail.
En person du vill träffa just nu: Angus young och malin
Antal personer du haft sex med: 1
Någon som gör dig lycklig: familjen och flickan min åsså dom bästa kompisarna såklart
Den senaste som ringde dig: malin
Jag faller för: vet inte riktigt haha 
Det du helst äter till frukost: helst typ lunch haha annars äre väl oboy å nån macka av nå slag
Favoritmaträtt: vet inte riktigt men pizza är ju najs å asiatisk mat gillar jag och det mesta som är starkt 
En kändis du är tänd på: Arnold Schwarzenegger
En stad i världen som du vill besöka: new york
En hemsida du besöker ofta: youtube å fb

Någon du saknar: mina kusiner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback