gurkfilé med strimlat anus med aids

Yoo sitter å väntar på mat nu ja. Lyssnar på wintersun och längtar som fan efter time 2! Den kommer bli så sinnes sjukt bra! Åsså ser jag fram emot nya avantasia och nya deep purple dom kommer också bli otroliga! Nu så äre ju snart lov känns as bra! Klasskonsert på torsdag också, det kommer bli kul :) Men kommer inte på nå mer jag har att säga så ni kan ju bara ta å lyssna på lite trevliga grejer här då.
 
Jari är lätt en av världens bästa musiker idag. En av världens bästa gitarrister också enligt mig. Hans solon är helt sjuka! Snygga melodier och det blir aldrig för mycket hur snabbt det än går. Den här låten kommer vara med på Time II Så jag ser fram emot att höra den med bra ljud om lite mindre än 1 år! 
 
Den här plattan släpps ju snart också! 30:e mars för att vara exakt och det låter ju lovande! Kiske sjunger ju inte ens på denna och det låter bra så den här skivan kommer bli vääldigt bra!  
 
Åsså nya deep purple! Dom här gubbarna kan fortfarande! Så jädra snyggt det Morse gör med volymen när han spelar som ni kan höra precis ibörjan när man får höra åsså nären drar igång 1:39... Shit va bra det kommer bli! Mycket bra musik i år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback