the chapel of ritual smells so dead hihihihihi

Vilken färg har dina skor? - svaart
Hur många sms har du skickat med din telefon? - många
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - jooon
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - birk å morsan bland annat
Vilka namn finns i din smsinkorg? - men en massa namn 
Vem kysste du senast? - min pluppiissss<333
Vem kramade du senast? - far min hihi
När såg du din bästavän senast? - sista skoldagen
Din favoritfilm? - den är svår men säger transformers filmerna!! Men green mile å shawshank osv är ju helt fantastiska
Din favoritlåt? - finns ingen och har ingen just nu.. kanske anthem med iced earth för den går jag runt och sjunger på hela tiden iaf
Bär du på en stor hemlighet just nu? - nä
När vaknade du imorse? - halv 11 och drog mig till halv 1 typp hiihh
Gillar du hästar? - äh
Har du ett turnummer? 
Vem hade du velat träffa just nu? - oliviaaah
Vilket är det bästa året hittils? - vet inteee
Är du kär? - jaaaaaaaaaa<3333333333333333
När drack du alkohol senast? - minns intee
Är du en rökare? - nää
Vad heter du i mellannamn? - jens (A)
Har du en blogg? - nä?
Vilken klass går du i? - tvåan
Thåström eller Håkan Hellström? - måste väl säga håkis annars får jag nog stryk
Göteborg eller Stockholm? - götet!!
Vars bor du? - vallaaaa
Vars vill du bo? - vet inte
Vem skrev åt dig på msn senast? - haha så bra minne har jag inte
Vem skrev du senast sms med? - skriver med olivia nuu
Vem ringde dig senast? - biiirk<33
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - fredrik reinfeldt som en gris
Blind eller döv? - blind
Har du MVG i något? Isåfall vad? - min privata gitarrlektion
Hur gammal tror du att du kommer bli? - vet inte, runt 75 kanske
Vad vill du jobba/jobbar som? - ingenting vill bara få pengar
Var är dina syskon just nu? - på sina rum
Senasta kändisen du såg? - salem al fakir
Favoritkändis? - arnie såklart?!?!!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - förrgår
Har du piercingar? Isåfall, vars? - örah
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? senaste var satan prayer av ghost
När grät du senast? - en månad sen ungefär
Är du vig? - nä
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - till jobbet elr typ allt? haha - olivia
Använder du hårspray? - no
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållandeee
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nej
Uppsatt hår eller hängande? - uppsaattt så sparar så jag kan ha det hihihihi
Vill du gifta dig i framtiden? - säkert
Vilken vän vet mest om dig? - vet inte.. birk tro ja
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - nä det tror jag väl inte
Vem skrev till dig på Facebook senast? - richaard
Vad stod det i din senaste händelse? - folk som gillar mitt foto
Vill du bli modell? - absolut
Din bästa tjejkompis? - vet inte riktiiiigt
Bästa killkompis? - birk såklart
Vad var det senaste du installerade på din dator? - minns inte
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - ja det första blir väl hur dom klär sig
Favoritdryck? - vet inteee men cola tror jag fast mjölk<3333 å vatten när man e asa törstiiig
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - iron maiden och snart ska jag väl upp med ac/dc å nån till åsså arnie såklaaart<3333
Vad ska du göra i sommar? - konserter!!
Hur många har du strulat med på en kväll? - 1 :$$$$$
Har du rökt på/knarkat? - nä
Favoritskådespelare? - clintan och arniiiiieeee
Favoritkomiker? -  vet inte riktigt men betnér är ju fin han
Klänning eller kjol? - klänniing
Har du varit med på TV? - tror inte deeeet
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - ingenting
Snyggaste kändisen? - mila kunis å emma watson må ja väl säga dåe
Vart vill du resa innan du dör? - nya zeeellaaaaaannndd!

Kommentarer
Postat av: Rebeckah

>:( svikarää..

Svar: haha meen (a)
rasmus edström

2013-12-31 @ 10:38:21
URL: http://www.sosrebeckah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback