blygdens hemlagade kaffeapparat med flingor

Vad heter du? Rasmuuus
Vad tror folk om dig? Haha man brukar ju inte få reda på sådant
Vad får du oftast komplimanger för? min röv och mitt leéeéeéende tro ja
Hur imponerar man på dig? är duktig på ngt
Brukar du skratta för dig själv? ibland så men då skare va roligt också haha
Trivs du där du bor? absolut
Vad har du för mobil? sony xperia Z ultra
Hur svarar du i mobilen? olika varje gååång
Vem ringde dig senast? birk
Antal timmar sömn inatt? inatt blev det nog 12-13 haha :o
Sov du ensam? ja :'( 
Brukar du komma i tid? jaappp
Vanligaste färg på dina kläder? blääääk
Vem saknar du? typ alla i klassen jag umgås meeed och oliviiissss
Favorit dryck på morgonen? mjalka
När brukar du oftast gå och lägga dig? oftast så lägger jag mig 22 
Är du blyg? nah
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nah det funkar ju inte riktigt så
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag? ja pulla å knulla en jävla massa
Vad är det värsta du vet? lögner och svek åsåå
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte mycket alls 
Vad längtar du till? sommarn å tills axel kommer hit å till på onsdaaaag
Har du bra vänner och äkta vänskap? åh jaaa<333333333333333
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen. Fast det beror på hur ledsen jag är också annars äre väl olivia å birk jag brukar höra av mig till 
Har du strumpor på dig nu? jaaa olivias gosiga rosaglitter strumpooor :D
Är det okej att gråta? haha jaaaaa
När grät du senast? en månad sen ungefär
Bär du glasögon eller linser? nope
Vill du gifta dig? säkert
Ha barn? jaaaaaaaaaa<3333333333333
Är du bra på att laga mat? nah jag duger väl
Är du flygrädd? lite
Tror du på ett liv efter döden? nope
Bor dina föräldrar tillsammans? jaaa
Vilken ögonfärg har du? grön
Röker du? näää
Vad är det viktigaste i livet? kärleek

JAG HAR:
Digitalkamera? nope
Systemkamera? nope
Telefon på rummet? mobilen dåe
Egen dator? ja
Könssjukdom? hha nää!
Bra kompisar? bästa

SENAST SOM:
Sov i din säng? emhh jag såklart???
Såg dig gråta? maaliinnn
Du gick på bio med? filip,birk,olivia,axel,suzett,jon och evelina

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? näää
Kramat någon? jaaah
Pussat någon? jaah
Köpt någonting? jaah
Sjungit? jaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback