hej

tjo vet att jag har varit bra på att blogga men har glömt bort att jag har en haha :D Har varit rätt mycket med skolan nu åså så har inte gjort så mycket annat. Sista veckan vare ju kör hela tiden och det var trevligt. Hade mycket kul då. På lovet har jag väl inte gjort så mycket. Åkte skidor på påskdagen och det är enda gången jag har gjort det på lovet haha. Har varit till hammerdal å fixat ved också, jävligt kul osv.... 2 dagar av mitt lov gick åt att lyfta träd å kapa dom å hålla på riktigt kul... första gången tog det 7 timmar och andra gången 5 timmar men aja nu ska jag inte sitta å skriva om hur duktig jag har varit förutom att jag var duktig å sprang till gymmet å gymmade och sen sprang hem hihihihi är lite nöjd iaf. Måste ju börja fixa kondisen nu så man klarar av idrottslektionerna sen. 
Såg en jävligt bra film igår också. Zero dark thirty heter den och handlar om bin ladin och hur dom hittade honom osv. Väldigt intressant film tyckte jag så jag rekommenderar den starkt! Åsså har ju avantasia skivan släppts nu också! Har dock inte lyssnat än haha vill lyssna på den med bra ljud så tänker vänta tills jag får skivan. Har hört at fjärde låten where clock hands freeze ska vara riktigt bra. Kiske sjunger ju så vad ska man förvänta sig? haha åsså har ju deep purple släppt 2 låtar från sitt kommande album now what?! som kommer bli årets album lätt! Sjukt bra låter det! Blir bara bättre och bättre för varje gång jag lyssnar på dom och jag lessnar aldrig! Så jag länkar dom låtarna och trailern till zero dark thirty åsså ska jag försöka vara lite mer social här än vad jag har varit haha byyyeyeyeyey!
 
 
 grymt solo på denna!
 
 
 
 
 
 
Den kanske inte ser så rolig ut på trailern men den är väldigt bra. Jag tycker ju dock att 9/11 är intressant som fan men tror att ni kommer gilla den också ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback