svennes högra banaskals turbo

heej! As skönt med helg känner jag! Igår så spelade jag lite efter skolan med axel och katrin och det var najs. Sen stack jag hem å bytte om å drog på gymmet med malin å joel och det känns idag kan jag säga. Efter gymmet så stack jag till malin å kollade på en film som heter the others. Riktigt bra film som jag kan rekommendera! Riktigt härligt twist i slutet. Idag så har jag vaknat å bara spelat gitarr haha. Axel och katrin tyckte jag skulle lära mig crystal mountain med death så vi skulle kunna spela den tillsammans så den har jag spelat as mycket och tränat på min gitarr läxa. Så har spelat sammanlagt kanske 3 timmar nu haha och ikväll så blire nog lungt å kolla på film med malin :) Men nu ska jag lyssna på bra musik bye<3
 
 
 
här är låten btw om ni vill höra hur dålig jag är ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback