uno svenningssons högra vänstra

heeej, ligger i sängen och lyssnar på musik just nu äre solar empire med hypocrisy som spelas. Riktigt bra låt från ett väldigt bra album! Idag har det iaf varit öppet hus på skolan så jag har haft kör hela förmiddagen och sen hade jag ensemble och efter det idrott. Min klass var tydligen den enda som inte hade alla lektioner inställda -.- Men vi gjorde ändå inte så speciellt mycket. Vi gick igenom gymmet som tex hur maskinerna fungerar åså men det där kan jag ju redan eftersom jag har gymmat ett tag. Efter skolan så åkte jag hem å käka å sen stack till gymmet å körde lite armar. Känns skönt att ha tait sig iväg iaf. 
 
Imorgon äre ju första fotbollsträningen också på 2 månader! Ska bli ganska kul men känns lite i benen bara av att ha maxat benböj idag så imorgon kommer jag vara väldigt mör kan jag säga. Annars rullar väl livet på som alltid å nu ska jag snart sova så bye<3
 
 
 
 
 
Lite mer extrem metal för er som gillar det. Om ni gillar den här låten så tycker jag ni ska lyssna igenom hela albumet för det är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback