maideen

Sitter och lyssnar på iron maiden nu och jag längtar så jävla mycket tills jag ska få se dom för fjärde gången! :D  Kan bara inte missa dom när dom kommer hit för det är så jävla bra varje gång! Helt otroligt! Men jag kan ju ta å berätta lite om dagen. Började med en dryg svenska lektion å sen lite andra grejer å sjöng nån afrikansk grej haha å det var ju en upplevelse å sen kör å sen stack jag å träna igeen! Hade tänkt vila idag men ändå så fick joel med mig haha så imorgon är enda dagen det bli lite vila för det är ju idrott på skolan imorgon också åsså äre fotbolls träning på torsdag åsså kanske jag gymmar på fredag. Om jag gör det så blir första vilodagen på lördag haha men äh det känns as härligt att ha komma igång med träningen igen! Men nu ska jag fortsätta njuta av lite maiden adjö<3
 
 
 
 
Sjukt bra låt var tvungen att länka eftersom jag lyssnar nu haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback