Dag 7: En låt som påminner om tuffa tider, som jag fortfarande får den ”där känslan” av.

Jag har ju redan länkat en låt som är lite så men annars så har jag väl ingen riktigt men 2 låtar jag ALLTID lyssnar på när jag är deprimerad och så är ju låtar från depp bandet my dying bride så länkar med dom! :)
 
Den här låten kan jag lyssna på hur många gånger som helst när jag är depp och speciellt kolla på videon. Riktigt bra låt tycker jag och det är som att musiken talar till mig när jag hör den och är deprimerad så ja den har hjälpt mig väldigt många gånger! 
   
 
 
Den här låten är as hård och väldigt deprimerande text så den lyssnar jag på mycket också!
 
 
 
dom låtarna lyssnar jag mycket på som sagt, speciellt thy raven wings men lyssnar ofta igenom skivan for lies i sire för den är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback