Dag 2: En låt som påminner om någon speciell tid/period i mitt liv.

Egentligen så ville jag inte ta den här låten för den påminner lite om den värsta perioden i mitt liv hittills men eftersom jag inte kom på någon annan så tar jag den ändå. Jag mådde as dåligt under den här perioden och självkänslan var -5000 så jag kände mig helt värdelös å blabla ni vet åsså lyssnade jag på den här låten och kände mig helt plötsligt mycket bättre. Jag ställde mig framför spegeln och ja jag såg en bättre man så den här låten betyder otroligt mycket för mig! Hade jag inte hört den så hade jag inte kommit upp på egna fötter så fort som jag gjorde så låten blir a better man med thunder! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback