Dag 1: En låt som beskriver min musikstil.

Det här är en väääldigt svår sak att säga eftersom jag lyssnar på så otroligt mycket musik. Men jag ställde mig frågan vad jag verkligen inte kunde va utan och då blev det ju såklart musiken som fick mig på rätt väg, den klassiska hårdrocken och då ska jag självklart länka en låt med det bästa bandet inom hårdrock ac/dc. Min kusin började spela dom här för mig redan när jag var 3 år och när jag blev 4 år så började jag lyssna på allvar faktist haha och tyckte det här var helt underbar musik och det tycker jag fortfarande så den klassiska hårdrocken kommer alltid att vara bäst, ac/dc kommer alltid vara bäst för mig även fast iron maiden är riktigt jävla bra också men ja sån här hårdrock beskriver min musikstil bäst :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback