tredje dagen i göteborg

Först så vaknade vi av att evelina ringde å sa att det var frukost så vi kom lite sent till den men vi han käka å göra oss klara innan vi drog till liseberg! Tyvärr så tog jag knappt några bilder därifrån så ni får inte se så mycket därifrån men alla fall så sprang jag,joel och torge till balder det första vi gjorde så jag och joel satt oss längst fram å balder är riktigt kul! Senare så åkte vi ju typ allt och jag åkte för första gången i mitt liv fritt fall som var ganska så läskig å direkt efter den så åkte vi atmosfear och jag var ritkigt rädd innan men den va inte så märkvärdig när man väl åkte den och efter det så kollade vi på någoin 3D film och sen käkade vi på burger king och sen fortsatte vi åka. Efter ett tag så började det regna väldigt lite och blev lite små kyligt så jag å joel köpte varsin atmosfear tröja haha och mot slutet av kvällen så åkte vi kållorado skit många gånger för det var ingen kö så vi blev ganska så blöta på bussresan hem som gick skit fort! Å när jag kom hem så la jag mig i sängen å vilade hela dagen typ. Så det var hela göteborgs resan lite kortfattat. Idag ringde alla fall min kusin å väckte mig å frågade om jag kunde hänga med han ut å handla lite så det har jag gjort idag åsså käkade vi hamburgare på en as najs restaurang som hette dixies som jag knappt har sett förut men dom hade jävligt goda hamburgare alla fall men nu äre fint väder så ska dra ut med malin nu puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback