skobbelduba sa ragnarskans sliffellpolotröja

hallå! Har precis kommit hem från träning till skol DM och det tycker jag gick bra! Specielt för evelina som ska vara målvakt och är bollrädd så hon göre bra tycker jag som ställer upp. Men dagen började alla fall med en musik lektion ist för idrott, dock så sjöng vi bara massa tråkiga sånger på musiken så hade nog hellre haft idrott. Och jag såg alldeles nyss att en av sveriges bästa musiker mikael åkerfeldt har varit med om en bilolycka och då blev man ju rädd när man läste det speciellt när man är stort fan av opeth men som tur är verkar han ha klarat sig undan med endast en bruten arm så krya micke!
Självklart så måste jag dela med mig av den här vackra låten av opeth och hoppas att det går bra för mr åkerfeldt så han kan skriva mer sånt här å sjunga så här jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback