får med gurkan

heeey blev inget bloggande igår för att jag va så jääääävla trött! Men ska skriva mer om göteborg imorgon åsså lär jag ju slänga iväg några bilder också :) Idag så slapp jag första lektionen som var spanska och det kändes riktigt skönt eftersom spanska suger och jag kände att jag behövde dom extra minutrarna på att sova. Men dagen började med so och det var segt... gjorde inte så mycket heller, letade mest bara gitarr förstärkare och hittade en jag funderar på att köpa i slutet av sommaren. När jag kom hem så lyssnade jag på en av skivorna jag köpte i göteborg å den var skitbra! Åsså pluggade jag lite matte eftersom jag har sista nationella provet imorgon och det är ett muntligt matteprov så jag hoppas det går bra men nu ska jag borsta tänderna och lägga mig å sova pusss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback