andra dagen i göteborg

Först så klev vi upp å drog å käkade frukost ocg efter det så gjorde vi oss i ordning och åkte till universeum och där vare riktigt häftigt! Vi kollade på en massa djur och jag och joel tog kort på nästan allihop haha så kommer ladda upp bilder på dom nån dag framöver. Sen när klockan blev runt halv 1 så drog vi å käkade kebab på en as najs restaurang som har sjukt jävla god kebab! Efter det så stack jag,joel,marcus å matte till 4 sound å kollade gittarer å lite förstärkare å grejer för det är lite större utbud där än på båda musikaffärerna i stan. Efter det så drog vi till bengans som jag var så förväntansfull till att dra till men det visade sig att det bengans som låg i city var inte den riktiga som är skit stor så blev ganska besviken när jag såg hur litet det var.. Men köpte alla fall en gary moore dvd och en ac/dc skiva där så blev nöjd ändå. Efter det så gick vi till rockhouse som jag gillar skarpt! Tänkte köpa mig nån tröja men när jag såg vad dom kostade så då sket jag i det å köpte ganska många skivor istället haha. Sen köpte vi en cola å gick runt å letade efter alla andra å satt oss å väntade på att tiden skulle gå så vi kunde åka tillbaka till lisebergsbyn där vi bodde och där kollade vi klart på hockeyn som sverige förlorade -.- åsså umgicks vi tills vi somnade och berättar om lördagen nån annan dag när jag känner att jag orkar... Sry för jävligt dålig uppdatering men har varit riktigt trött! Har suttit med so hela dagen så den är klar för den ska lämnas in på måndag åsså har vi no prov på onsdag så ska plugga med det imorgon och på söndag ska jag till hammerdal å dra på konfirmation åsså blire mera no plugg på måndag och tisdag och sen så äre hemkunskaps grejs som ska in på fredag så det är ganska mycket nu men det är bara det här sen så blire förhoppningsvis inga fler prov elr läxor så det känns jävligt skönt och snart äre sommarlov!! Längtar som fan men nu ska jag dra å kolla på en gammal arnold film puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback