flytt

heeeeeej, har tråkigt och vill inte sova men lär ju göra det snart ändå för att det inte finns nå annat å göra. Har nyss gymmat och det behövdes känner jag. Imorgon så ska jag packa grejer å åka med dom till huset, flyttar ju fan nästa vecka sjuuukt! Kom också på att nästa vecka är sista veckan på lovet... Tiden går fortare än jag tror haha. Fick en massa roliga julklappar iaf! Fick nya slalomskidor åsså biljetter till roger waters och iron maiden! FIck maiden nivyler åsså presentkort å pengar som ska gå till högtalarna som jag har köpt åsså fick jag assassins creed 3 som jag tänkte att jag kanske kan spela lite imorgon kväll hihi men nu ska jag lägga mig å göra ngt byeeeeeeee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback