cannibal corpse

yooo Idag hare varit en rätt så seg dag fast ändå kul på nå vis. Har varit kör mest hela dagen, dvs mellan 12 och 17. När vi började hade man solen i ögonen och när jag skulle hem så vare svart ute haha. Åkte iväg å köpte nå finskor som jag ska ha på kören också, viktigt. Åsså har mina cannibal corpse skivor kommit från USA wohoo! Beställde wretched spawn och worm infested. Inte så mysiga omslag men jävligt bra death metal! Så jag tänkte länka låten wretched spawn dels för att det var första låten jag lyssnade på med dom när jag började lyssna på dom och för att den är så härlig. Grym rytm i den tycker jag, älskar när den drar igång lite vid 0:40! Åsså as tunga riff osv as grymt! Spawn of the wretched, born of the rape!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback