valboorg

yoo den här dagen började med en tidig morgon för att dra iväg å klippa mig. Sen när jag kom hem så hjälpte jag farsan att byta däck på båda bilarna och det gick rätt så fortfaktist dock så vare inge kul. Sen duschade jag åså åsså stack familjen å jag å käka kina mat på en restaurang i stan och det var gott och jag blev sjukt mätt! Efter det så gick vi å kolla på brasanå lyssna på när gamlingarna sjöng å det var ju as kul..... sen så var morsan tvungen att kolla på raketer så då fick man stå å frysa lite extra å hinna bli ännu mer pissnödig än va man redan va och sen så hamnade jag här framför datorn 4ever alone eftersom ingen kunde va med mig så det lär ju bli en tidig kväll ikväll men nu bjuder jag på 2 bilder å sen får vi se va jag hittar på puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback