rostade unos oxtak

hallåå blev inget bloggande igår men då blire ju så att det blir ett lite längre inlägg idag då ;) Igår så var jag på stan med lite folk å hämtade ut biljetterna till AVENGERS! Är så jävla pepp inför den! Sen när jag kom hem blev det inte så mycket.. Eller jo jag tror jag gymmade igår... Jo så vare så jag och marcus va på gymmet å körde lite armar det va kul men när jag kom hem så var jag trött! Så det blev mest bara att jag käka 2 mackor å duschade sen gick jag å la mig men det var en rolig dag :) Idag hare inte hänt så mycket har väl mest bara degat på skolan åså och fixa lite inredning i källaren på skolan haha och då kanske ni fattar att det inte finns ett jävla skit på skolan att göra haha nä men nu tror jag att jag ska lyssna på lite musik å käka mat puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback