fiskpåls andra första dubbte

hallåå idag har jag inte gjort mycket bara degat och är tänkt att hoppa in i duschen snart å efter det vet jag inte, kanske ska spela lite vi får se. Har alla fall blivit bjuden på bio av maulin å vi ska se american pie reunion och det ska bli trevligt. Tycker också att det ska bli riktigt härligt med 2 extra dagar ledighet! Dom måste man ta vara på extra mycket. Imorgon ska jag kanske klippa mig också och det ska bli as skööönt! Åsså skulle min familj å ja dra ut å käka och kanske kolla på nån brasa. Om inte det blir med familjen så får jag väl göra det med någon annan istället.
Fick lust att länka den här gamla klassikern också med det brittiska bandet yes. Låten är väl helt okej inget jag lyssnar ofta på men det förekommer att den spelas hemma hos mig men nu ska jag ta å duscha bloggar förmodligen mera ikväll puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback