bag of bones!

hallå! Som ni förmodligen inte vet så har dom svenska legendarerna europe som har gjort final countdown som alla har hört så jag tänkte göra en liten recension på deras senaste platta som kom ut bara häromdan.
Skivan börjar med riches to rags som är en helt okej öppnings låt. Efter den så kommer ganska sega not supposed to sing the blues som är helt okej också sen är väl dom följande låtarna inte så speciella men vi har ju den ganska så tunga my woman my friend som jag tycker är bra och sen har vi doghouse som är en bra rock n roll låt som jag tycker påminner lite om det brittiska bandet thunder så den gillar jag skarpt och albumet slutar med tråkiga balladen bring it all home. I överlag så är det väl en hyfsad skiva tycker om att dom har gått över mer till hårdrock nu det har mest varit pop/rock på dom 3 tidigare skivorna som bara är skit men den här är mer europe som är bra jag ger den 5/10 för den är inte så märkvärdig och vissa låtnamn är riktigt dåliga och bara namnet på albumet tycker jag är dåligt men hoppas det blir mer hårdrock på nästa skiva dom gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback