avengers!

hallå har typ nyss vaknat så passar på att blogga lite. Igår hände det väldigt mycket så fattar inte riktigt hur jag han blogga så mycket igår men ah. Först så gick jag ju till skolan å gjorde nationellt prov i engelska som gick sådär och eftersom vi slutade så tidigt så cyklade jag å joel hem till honom och hämtade thor och sen cyklade vi tillbaka till mig och på vägen såg vi marcus så han blev också med och kollade på thor med oss. Efter det så stack vi till skolan och åt och gick sedan till gymmet och körde lite bröst och rygg och sen gick vi hem å duschade å sådär och väntade på middagen och efter middagen så gick vi till stan för att se the avengers som kommer att vara årets bästa film! Jag tycker att det var bästa filmen jag har sett på flera år! Alla fall inom action genren så den rekommenderas starkt! Så nu väntar jag på att det ska bli 25:e juli dels för att jag fyller år då men mest för att the dark knight rises har premiär då som också kommer bli en riktigt jävla bra film! Men nu så ska jag dra å käka frukost så vi hörs puss
Eftersom jag glömde länka en låt från nya europe på det inlägget så gör jag det nu istället! Den är lite dryg men när den väl drar igång vid 1:10 så är den riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback