blabblbablbli

Tjooo sitter å lyssnar på lite manowar för ovanlighetens skull. Har nyss sett på iron sky också och den var ju inge vidare bra... Jag gillar idén men den vra väldigt dåligt utförd. Alldeles för oseriös och fjantig. Antagonisten blev liksom dödad av en klacksko som han fick i pannan..... Aja nu väntar jag väl mest på att olivia ska komma hem så jag kan skajpa med henne innna jag ska sovaaaa! Dagen har väl i övrigt varit helt ok. Första halvan spenderades med olviivaiviaaa och sen så drog jag å tränade lite! Rygg å biceps blev det idag! När jag kom hem så städade jag lite så nu är det fint här hihihihihih! Men ska väl fortsätta lyssna på lite mosik nudå adjöö<3
 
 
Väldigt soft låt! Refrängen är najsig må jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback