ride the sky!

hello! Repet blev inställt idag tyvärr :( va ju som lite pepp inför det åså men aja får vänta tills nästa vecka då. Just nu så sitter jag å spelar lite helloween! Försöker lära mig ride the sky som är så jäädra bra men går rätt fort så man blir rätt trött men det går hyfsat har lärt mig fram till 4:30 so far men några grejer måste finslipas lite så det låter bättre. Idag hare väl inte hänt någe speciellt. Det har varit en seg dag å man har varit trött å bläää men första kör lektionen efter lovet var idag blir ju najs med elvis insåg jag så det måste ni komma å titta på nu till våren. Mer än så hare inte hänt idag förutom att jag skrämde louise när jag väckte henne håhå det var ju lite halv kul men ska fortsätta lira lite nu adjöö<3
 
 
Ride the sky börjar 0:48. As najs refräng på den men härliga falsett grejer :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback