nöt

Vad tycker du om kärlek? kärlek är fantastiskt
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? jaa
Har du svårt för att bli kär? ja lite tror jag
Är du singel? yepp
När fick du senast en komplimang? någon gång den här veckan

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: tror inte det
Hånglat med nån riktigt ful: riktigt ful vet jag inte men nån ful har man väl hångla me

Hånglat med fler än 50 pers: nope

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nope

Gjort något riktigt dumt? absolut
Gjort något du verkligen ångrar? ja jag ångrar det iaf
Åkt ambulans? nä
Åkt polisbil? nä
Gjort nåt olagligt? japp
Fått din mamma att gråta? ja det tror jag väl haha
Slagit ner någon? nä har inte behövt å det känns ju skönt hihi
Skämts över dina föräldrar? när jag var yngre så gjorde jag det
Sagt jag älskar dig och menat det? ao
Tar du droger? nää
Dricker du? yepp
Vilka kläder sover du i? kallingar<333
Vad hatar du verkligen? vet inte riktigt
Varit kär? aoo
Är du ensam nu? ja :(</3
Vill du gifta dig? får se det dåå
Vill du ha barn? jaaaaaaaaaaa

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag såklart
Såg dig gråta? minns inte
Fick dig att gråta? ..
Du delade en dricka med? minns inte
Du gick på bio med? birre å malin
Skällde på dig? minns inte 
Sa någonting till dig och vad var det? pappa, ska du se nån film?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nää
Kramat någon? Yepp
Pussat någon? nåpp
Köpt någonting? nepp
Sjungit? absolut
Saknat någon? jaa

JAG HAR:
Digitalkamera? nope
Systemkamera? nope
Telefon på rummet? mobileenn
Egen dator? aao
Könssjukdom? haha nää
Bra kompisar? dom bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback