to the metal

Sitter å lyssnar på gamma rays senaste platta to the metal! från 2010 som jag tycker är en helt okej platta men det finns några riktigt bra låtar på den så tänkte länka 2 stycken av dom så ni får er ett smakprov från den skivan :)
 
 
 
Den här låten är riktigt bra tycker jag för den har en bra refräng och gillar vers riffet :) Gamma ray grundades ju av samma kille som grundade helloween som heter kai hansen! Grym låt skrivare och musiker överhuvudtaget dock så kan man ha lite svårt för hans röst i början men när man har lärt sig tycka om den så låter det bra! Mycket fart i den här låten också och det gillar jag! :)
 
 
 
 
Den här låten är väldigt episk och tycker om refrängen väldigt mycket här också. Vers riffet är riktigt hårt och jag gillar sång melodin till riffet så bara jävligt bra helt enkelt! Den här låten är nog min favorit på den här skivan så den här måste ni lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback