skoparfymens idiotiska pläpsystem

alööööö sitter å lyssnar på världens bästa metalband just nu och dom heter iced earth såklart! Allt är perfekt med det jävla bandet! Igår kom iaf olivia hit å skulle möbla om hel mitt rum....... Men det blev väl lite softare iaf så det var bra att hon kom hit å fixa för jag har ju inte orkat hihi! Idag åker hon till sin stuga så kommer inte få träffa henne på typ 2 dagar D: Så får trösta mig med en jävla massa iced earth! Åkte på stan å köpte längdskidor å sån uttrustning igår också så det ska bli najs att testa sen när snön kommer hit om den nu gör det.... Känns ju fan som vår nu :( Aja hoppas det blir nån slalom åkning iaf. Men nu tror jag att jag ska leka lite pirat på assassins creed igen adjö<3
 
kanske den mest metalligaste låten av alla metallåtar! Så jävla bra alltså! Och vilken jävla vocal range han har den där barlow! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback