lång lista :(

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? olivia och min famillyyy
3. Hur lång är du? 169
4. Vilken är den senaste filmen du sett? this is england
5. Vem ringde du senast? christer
6. Vem ringde dig senast? mor
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ja ^^
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? om det är ett ärende så ringer jag och har jag tråkigt så messar jaahg elr skajparrr
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  dom är förlovaddeee
10. När såg du senast din mamma? för ett tag sen. Kan gå upp å träffa henne igen om du vill
11. Vilken ögonfärg har du? greeeeeeeeen
12. När vaknade du i dag? minns inte men halv 12 elr något sånt tor jag
13. Vilken är din favorit julsång? finns bara 3 bra
 
 
14. Vilken är din favoritplats? har nog ingen riktig favvoplaattsss
15. Vilken plats föredrar du minst? vet intää
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? någonstans i sverige med familj kanske?? vore väl asa najs det
17. Vad skrämde dig om natten som barn? samara från the ring
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? ngt från faceook säkert annars vare nog arnold i klappjakten
19. Hur stor är din säng?  120
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbaaaahr
21. Sover du med eller utan kläder på dig? kallingar oftast
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? östersund
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ja det beror väl på vart man är men strumpor inne å skor ute å barfota när man är utomlaaands å badaar
26. Är du social? det är jag väl
27. Vilken är din favoritglass? vet inte riktigt men 88 och strawberry & white magnum tror jag
28. Vilken är din favoritefterrätt? gillar inte efterrätt...
29. Tycker du om kinamat? älskaart
30. Tycker du om kaffe? försöker
31. Vad dricker du till frukost? mjölk oftast men vatten brukar det bli på skoldagar också och ibland nrukar jag dricka oboy
32. Sover du på någon särskild sida? alla sidor ungefär
33. Kan du spela poker? osäker
34. Tycker du om att mysa/kela? älskart
35. Är du en beroendemänniska? ja det är väl alla
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jaappp
37. Vill du ha barn? absolut
38. Kan du några andra språk än svenska? aao
39. Har du någonsin åkt ambulans? nä
40. Föredrar du havet eller en bassäng? spelar väl ingen roll riktigt men saltvattnet är drygt ibland
41. Vad spenderar du helst pengar på? musik
42. Äger du dyrbara smycken? haha nä det tro r jag väl inte.. Har ett som jag fick när jag typ föddes som kanske är värt en del
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? erik å mackan
44. Kan du rulla med tungan? det är väl inte så svååårt?
45. Vem är den roligaste människan du känner? känner mest bara roliga personer men axel tar nog toppen alltså
46. Sover du med gosedjur? nope elr ja pontus ibland då
47. Vad har du för ringsignal? 
 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? japp! Massa bäbiskläder åsså har jag en maiden tröja som det är storlek 128 tror jag
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? täcket
50. Flirtar du mycket? haha nah
51. Kan du byta olja på bilen? nä det tror jag väl inte
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nä
53. Vilken var den senaste boken du läste? tror det var ac/dc maximum rock n roll
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? sweden rock fast det är månadstidning
56. Dansar du i bilen? känns väl lite svårt det
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? lär ju ha varit nån dynga typ p4 elr rix fm 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en massa filmer
59. När var du i kyrkan senast? på sjölins julkonsert för typ 2 veckor sen kanske? elr 1 vecka vare bara kanske haha 
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? bosseeeee
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter tror jag
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? oliviah
63. Vad lyssnar du på just nu? helloween
64. Har du varit med i tidningen? jaa
65. Vad är det konstigaste du ätit? en fullkornsbröd macka med smör, ost, citron och sylt
66. Vem såg dig naken senast? chubby :$
67. Vad är det för färg på din tandborste? vit
68. Hur imponerar man på dig? är duktig på något
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen
70. Har du någon piercing? en i öraah
71. Din största vinst? hundring tror jag
72. Civilstånd? enligt den officiella civilståndshemsidanfejsbook så är jag singel så får väl säga det då ;)
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, filmtipset, lastfm och youtube tror jag
74. Är du fåfäng? nä det skulle jag väl inte säga
75. Ångrar du någonting du gjort? jaa
76. Hur gammal är din pappa? 50
77. Vilket är ditt drömjobb? leva på musiken vore ju soft
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? haha ja massor! Hade ju följt med en massa band på hur många spelningar som helst tex och tränat en jäävla massa mer än jag gör nu
79. Vad har du haft för husdjur? hund
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag har sett eric saade live, jag har inte så många skivor, jag har nästan inga filmer med arnie :(
81. Svär du ofta? svär mest för att jag vill uttrycka något lite mer elr om jag gör illa miig
82. Sverige när det är som bäst? tycker sverige skulle vara jävligt bra om vi kunde sluta anpassa oss efter invandrarnas regler å religion å skit
83. Kan du åka slalom? japp
84. Vad har du ätit i dag? köttbullar och potatis å ägg å en cpmacka som var god åsså kycklingrullar
85. Vad har du för utbildning? skola
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ja typ ingen???
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? vet inte riktigt
88. Vilken är din bästa egenskap? sneeelll
89. Vilken är din sämsta egenskap? kan ta diskutioner om musik lite väl seriöst ibland
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? kan inte komma på någon nu men gillar egyptisk och grekisk mytologi
91. Saknar du någon? jaaa!
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? viktigt är det väl inte men det är ju kul!
93. Vad gör dig ledsen? när vissa döör
94. Vad gör dig glad? arniiiieee
95. Har du varit gift eller förlovad? ne
96. Vad ska du göra i helgen? den här helgen ingenting och nästa lär jag ju inte heler göra ngt på
97. Vad är det knasigaste du gjort? en av många knasiga grejer är väl att gå runt med kallingar i skolan
98. Vad har du för laster? har väl inga tror jag
99. Vem är din förebild? angus och arnold är mina 2 största förebilder
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? lyssna på musik å tråka! Har ju precis lyssnat klart på helloween skivan...... Så nu äre en deep purple singel som gäller och sen får vi se vad det blir för kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback