juuul

Ja nu är jag hemma från hammerdal åså då och det känns skönt att nu kan man bara vara hemma å slappa resten av lovet!! Fick massa roliga grejor i julklaappp. Fick motörhead hörlurar och dom låter riktigt bra! Fick några skivor en tröja, lite presentkort å sånna grejer, stringkallingar, en sub och en affisch på arniiiee<333 och på lördag kommer jag få lite till som inte hannnn komma till juul. Nu så sitter jag å lyssna på motörheads debut platta som är rätt svängig faktist! Innan så lyssnade jag på ghost vinylen jag fiick hihii åsså gjorde jag en ny spotifylistah som jag ska lyssna massor på sen på telefön min. Sedan blir det nog film åsså kanske jag ska spela nya assassins creed om jag orkahr ^^ Skall beställa lite film också på ginzas filmrea! Bland annat yrrol, grotesque, nosferatu åså hihiii men nu ska jag väl lyssna klart på plattan å sedan äta lite mat! ADjööö<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback