gjireogjri

Är du i ett förhållande? nope
Har du kysst någon idag? kanske det ;)
När går gränsen vid otrohet? när man börjar stöta på ngn kanske
Är du romantisk? haha njaa inte så värst tycker jag iaf
Hur skulle du beskriva den perfekta flickvän? snäll, omtänksam, trogen, snygg åså
Hur skulle du beskriva dig själv pojkvän? haha det vet jag inte.. Snäll antar jag
Vad är viktigt i ett förhållande? att man kan lita på varandra 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? yess
Har du lekt med någons känslor? nej!!
Hur många har du varit ihop med? som har varit seriöst så är det 3 
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 1,5 år
Hur länge var ditt kortaste? 5 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållandee!
Är du en bra pojk/flickvän? ja det tror jag väl!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? hemliiis hihih
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? far min var 31 och mor min var 28 tror jag
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? nope
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? har mest varit ett gemensamt beslut
Hatar du ditt ex? nej
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? ja d tror jag
När du vill ha någon, vilken är bästa raggningsrepliken? haha inte vet jag
Hur skulle den perfekta dejten se ut? vet inte riktigt. Men alla dejter skulle vara perfekta om det var med rätt person
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? mor min såklart men om man bortser från släkt åså så är det oliviisss
Om kvinnan i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? göra slut förmodligen för då är hon inte kvinnan i mitt liv
Vill du gifta dig?Varför/Varför inte? Vet inte riktigt. Känns inte så noga nu men kanske tycker det då
Vill du ha barn? absolut!
Blir du lätt kär? nä det tror jag väl inte!
Vad faller du för? jag vet inte riktigt haha. Märker inte själv riktigt något specifikt med en person som jag fallit för. Hon är väl helt enkelt bäst bara.
Vad är de mest avtändande? finns väl en del men en av dom är att alan i 2 and a half men biter av charlies kuk samtidigt som han skär i sin egna.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Väldigt viktigt! Annars är det svårare att hitta på saker att göra tillsammans osv
Har du fått ditt hjärta krossat? yääh
Hur raggar du? raggar väl inte speciellt mycket
Har du en “utseendetyp” hos tjejer? nä
Vem var din första kärlek? minns inte. Var nog ganska liten dåå
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Jag tycker man ska lära känna varandra först innan man ligger om det är ett förhållande man är ute efter.
Vad tycker du om one night stands? Ja det är väl bra om man e kåt och inte har ngt förhållande och inte vill ha.
Är kärlek allt i livet? Inte allt men väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback