feeeeeeeeeeeeeeeeet

heeeeeeeeeeeeej stter å lyssnar på gamma ray för jag är cool hihihihihiih! Idag har jag vart på stan å gjort inget med familjen typ och det slutade med att vi käkade på eastern och det var ju mumma som fan det så känner mig asa fet nuu! När jag kom hem så typ dog jag i sängen en stund och sen bestämde jag mig för att kolla på klappjakten! Fantastiskt trevlig film med min arniie<3333 När jag kollade klart på den fick jag ett pakeet med en skivaaaa å det var led zeppelins fjärde skiva hihi blev lite gladis dååå! Blir väl till att lyssna på den till veckan när jag har kommit hem fårn hammerdal och allt! Men nu ska jag fortsätta å lyssna på lite gamma ray medans jag väntar på olivis hihiii byyeee<3
 
 
får bli denna med kiske på gästsång!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback