en kort lista

En låt du kan hela texten till
paradise lost med symphony x

En låt som påminner dig om en utekväll
spirit black med jorn

En låt av en bög/lesbisk artist som du gillar 

det mesta med halford

En låt du kommer ihåg att dina föräldrar har lyssnat på
haha minns det mesta dom lyssnar på. Kan deras musiksmak bättre än dom själva tror jag

En låt  som en vän gillar men det gör inte du
kommer inte på någon nu för jag smittar av mig med min musik till mina kompisar hihi.

En av dina favoritlåtar
keeper of the seven keys med helloween

En låt du vill ska spelas på din begravning
Vet inte riktigt men kanske wish you were here me pink flooyyyd

En låt från en genre du inte vet mycket om
det jag lyssnar på kan jag en del om och vet inte vilken genre jag kan minst om.. Southern rock kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback