bleischk

Du heter: rasmus
Smeknamn: rasse men blir sällan kallad för det hihihihi
Låt som när du är ledsen sörjer till? thy raven wings av my dying bride! Lyssnar alltid på den när jag är nere. 
Beroende av: musik
Vad tror folk om dig? folk som inte känner mig tror nog att jag är mest konstig. Fast några verkar tycka jag e snäll har jag hört
Vad får du oftast komplimanger för? att jag är snäll tror jag
Hur imponerar man på dig? är man väldigt duktig på något så imponerar man mig
Brukar du skratta för dig själv? kollar jag på något väldigt roligt så ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: orkar serilst inte göra psykolohin
Har du haft sex idag: nä :(
Hur svarar du i mobilen: varierar. Svarar nästan aldrig likadant som gången innan
Vem ringde du senast?:joon
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att han ska ta med mina vantar hem
Antal timmar sömn inatt: 6-7 kanske
Sov du ensam: jaa :(
Brukar du komma i tid: japp
Hur känner du dig nu: trött å less på skolan
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: beror på vems fötter det är
Vad saknar du: barndomen
Hade du en bra kväll igår? jadå den var soft
Favorit dryck på morgonen; mjöölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: lägger mig oftast runt 10
Är du blyg?: nä det skulle jag väl inte påstå
Sysslar du med någon idrott: nope men ska väl dra ihop ngt korpenlag snart!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nah
Har du spytt offentligt: nope
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag; knulla
Är du nöjd med ditt liv: ja det är jag
Är du bortskämd: lite kanske men inte speciellt mycket
Vad gör du i morgon: imorgon drar jag på skolan å sen blire ett ryggpass!
Vad är det värsta du vet?: otrohet kanske
Har du bra vänner och äkta vänskap?: absolut<3
Vad är det finaste du fått?: tror aldrig jag har fått något så fint 
En speciell dag du minns: dagen jag fyllde 12
Du samlar på: vinylerrr
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
När grät du senast: nån vecka sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: bjuda mina vänner på ngt 
Vill du gifta dig; kanskeeee
Vill du ha barn: jaaaaaaaaaaa
Är du musikalisk?: ja d e jag väl
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:. japp
Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp
Biter du på naglarna: nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback