bajs på historian

Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon? haha neej!
Civilstånd: solo Varför? drf
Dagens humör: glad, trött å lite seg
Dagens klädsel: jeans, tisha åså
Lyssnar just nu på: foreplay/long time med boston
Drömmer du? haha vem gör inte det
Drömresan skulle vara: nya zeeeeeeeeeeeeelaaaannndddd tror jag
Vem diskar hemma hos dig? diskmaskinen
Har du prestationsångest? lite
Har du en brevvän? på engelskan har jag haft några genom åren
Lyssnar du på folks skvaller om andra i din omgivning?haha absolut
Har du ett motto du lever efter? carpe diem fånga dagen :) nä men det har jag väl inte. Överlev kanske
Vad är det mest romantiska du vet? Ve inte. Paris kanske haha :D
Om sex månader: är det nästa sommarlov!!
Din värsta ovana: vet inte riktigt
Du ångrar att du inte: såg ac/dc en gång till sommaren 2010
Om du fick 10 miljoner: då skulle jag spendera dom på 500000000000000 småsaker
Bästa stället i ditt hemland? Vet inte riktigt
Beskriv dig själv med tre ord: snäll, fjantig, bäst
Vad får dig alltid att skratta? arnooold<333
Vad har du för humor? ganska dålig 
Har du varit fruktansvärt kär någon gång? tror det :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback