2013 listaah

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
såg roger waters liive

Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga

Dog någon som stod dig nära?
nää

Vilka länder besökte du?
stockholm och götet hihihi

Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014?
jappp

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare tror jag men 2014 kommer jag vara gladis hela tiden hihi

Hur tillbringade du julen?
hos momma å moffa som varje år!

Blev du kär i år?

jäääpp:D

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
inget speciellt tror jag.. Minns fan ignenting :( minns inte ens vad jag fick haha

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja finns väl massa grejer!

Största musikaliska upptäckten?
ghost

Årets bästa film?
ja jag har ju sett så många bra.. vet inte vilken som är bäst av dom men några som absolut hör hemma bland årets bästa är now you see me, hobbit, man of steel och great gatsby men är nog några som jag inte har sett som hör hemma där också som typ captain phillips tror jag lätt hör hemma bland dom bästa!

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2013?
ingen speciell men får väl säga sgt pepper av beatles

De bästa nya människorna du träffade?


Richard lätt! Och hans polare! Riktigt skoj att träffa dom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback