skounos vänstra driol på svantes högra

helluuu sitter just nu och lyssnar på parkway drives senaste platta atlas. Tycker inte den är så speciell men den funkar väl. Igår så gjorde jag inte så mycket mer än att vara med min Malin elr jo jag var på musikanten på nattrean och köpte nya gitarrsträngar. Axel tog med sig tomb of the mutilated plattan med cannibal corpse som jag beställt också så den ska jag nog lyssna på idag. I förrgår var jag med simon och joel å pratade en massa skit och det var as kul. Ska ränna runt lite med dom idag åsså ska jag och simon sova hos joel så vi ska nog kolla på lite film å massa det blir trevligt. men that's it for today bye<3
 
 
 
Tänkte länka en låt som jag gillar skarpt från senaste plattan med black country communion. Riktigt skön skiva faktist så den tycker jag ni ska lyssna på! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback