första dagen i göteborg

Först så vaknade jag å va skit trött och orkade verkligen inte kliva upp! Men tog mig iväg å satte mig i bussen längst bak å försökte sova lite men det gick inte så bra men dom startade hitta nemo så då kunde man kolla på den. I mitten av filmen så stannade vi i sveg för att pissa typ och där regnade det. Sedan fortsatte vi åka å när hitta nemo var slut så kollade vi på avatar som är en riktigt jävla bra film men ljudet i bussen var ju mindre bra... Men nu ska vi inte klaga! Nästa stopp blev i mora där vi stannade å käkade lunch å det var najs. Sen efter ett tag så la jag mig på 2 säten å försökte sova och lyckades sova en stund och medans jag sov så hade dom börjat kolla på dom första avsnitten av solsidan och sen så såg vi resten av alla jävla solsidan avsnitt resten av vägen ner till göteborg så ja jag är riktigt less på solsidan nu haha. Men när vi kom fram så gick vi till vårt skit fina rum å packade upp. Dom hade tillåme vikt toapapperet!! Alla andra fick små rum/stugor åsså fick vi värsta lyx rummet så det var riktigt najs! Första natten gick det ju inte så bra att sova så vi var uppe till typ 3 innan vi försökte sova och jag var ute i kallingar å sprang osv men ni får höra om fredagen imorgon åsså får ni nog se några bilder också så tittaq förbi en sväng imorgon också puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback