skounos högra bananslang

yooo sry 4 bad update men har haft lite att göra. I förrgår så städade jag och möblerade om mitt rum å fixade massa kan lägga upp några bilder senare. Det gjorde jag typ direkt efter jag kom hem från jobbet och ja det tog ett tag och efter det så va jag med malin och sen så drog jag hem å påbörjade ett saw maraton med evelina,marcus,joel och simon och det var as najs! Vi såg på första och andra då och dom är riktigt bra! Speciellt tvåan med sitt suveräna överraskande slut! Igår så var jag också med malin och sen drog vi hem till mig för att kolla på saw 3 och 4 och trean är också riktigt bra! 4:an är också bra men inte lika bra som dom tidigare filmerna men fortfarande riktigt bra! Och idag så cyklade jag till malin direkt efter jobbet för att hon ska till sin stuga och då kommer vi inte kunna träffas förän på söndag och på vägen hem så träffade jag på simon och eric som skata å snacka lite och sen när jag kom hem så duschade jag å sen satt jag mig och bloggade och snart ska vi kolla på saw 5 och 6 och det ser jag fram emot! Och efter det så ska vi dra å käka å sen dra hem till mig igen för att kolla på saw 7 eller ja saw 3D heter den ju och sen är vårat maraton slut :( Men vi ska ju ha x men maraton snart också som jag ser fram emot men nu måste jag fixa lite byyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback