get pung

yooo Har typ nyss vaknat nästan, har bara hunnit käka å borsta tänderna än. Men nu är vi alla fall klara med vårat saw maraton och jag står fortfarande fast vid att 2:an är bäst. Sjukt grym jävla film! Dom 3 första är bäst sen så blir dom sämre och sämre men är fortfarande bra förutom sista som va riktigt dålig.... Stor besvikelse! Dåliga effekter och har knappt ngt med dom andra filmerna att göra så nä den va inge bra.... Kändes mest som att dom gjorde den bara för att göra en saw film i 3D men aja Jag hade kul under vårat maraton. Igår så såg vi ju saw 5 och sen drog vi å käka kebab och ja det blev ju som det blev det med men det blev bra till slut haha å sen när vi käka klart så gick vi hem till mig igen och kollade på saw 6 och 7 och sen kollade vi på family guy star wars haha och det är så jävla bra :D Idag hoppas jag på att få ut å gå med några kompisar eftersom det är så fint väder och sen får vi se vad som händer men nu ska jag ta å fixa mig å kolla med joel om han orkar va me mig byeyeyeyeyeyeyey<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback