tråååk

snodde listan från flickvän (a)

 

 

SENASTE
Du fick SMS av? - malin
Du kysste? - malin
Du kramade? - malin
Kompisen du träffade? - samuel
Filmen du såg? - på heder och samvete
Låten du lyssna? - nile - the fiends who come to steal the magick of the deceased
Alkoholdrycken du drack? - carlsberg
Personen som skrev åt dig på fbchatten? - Torge

DITT 2011
Gjorde du något du verkligen ångrar? - minns inte och då kan det ju inte ha varigt ngt märkvärdigt isf
Blev du kär? - japp
Hur många hade du sex med? - 1
Hade du ett förhållande? - Ja
Hur var sommaren 2011? - grym!
Gjorde du någon som du aldrig gjort förrut? - japp
Vad saknade du 2011 som du vill ha 2012? - konserter...
Bästa minnet från 2011? - Göteborg 

FAVORIT
Film? - gökboet och allt med clintan i princip speciellt hans spaghetti västern är underbara!
Årstid? - sommar!
Serie? - family guy!
Kändis? - mel gibson,clintan,arnold osv
Bok? - ozzy boken och marilyn manson boken är riktigt bra!
Färg? - svart
Maträtt? - pizza,kebab och allt som är grillat i princip
Stad? - Göteborg
Frontman? - angus young, chuck schuldiner, bruce dickinson, freddy mercury å en massa andra!
Band? - iron maiden, death, ac/dc, helloween, nile, pink floyd, megadeth och ja listan kan hålla på i evigheter

KÄRLEK
Har du ett förhållande? - Japp
Älskar du någon på riktigt just nu? - självklart!
Tror du på distansförhållanden? - håller inte länge
Ska man vara kär i personen man har sex med? - ja det tycker jag!
Hur många gånger har du varit kär? - vet inte, några gånger
Hade du kunnat bo ihop med den du är ihop med? - japp
Gillar du romantik? - ibland
Har du kysst en kompis? - haha jaaa :D


FRÅGOR & SVAR
Vad är det första du gör när du vaknar? - kollar på mobilen
Vill du ha barn i framtiden? - jaaa :D
Hade du kunnat adoptera bort? - fan heller det är ju mig barnet består av :O
Har du en blogg? - ja det har jag :) rasmusedstroom.blogg.se ;) 
Isåfall, varför bloggar du? - tidsfördriv... Tycker det är jävligt tråkigt ibland faktist :)
Tycker du att du själv är snygg? - haha ne jag är ful det är ju drf jag aldrig lägger upp bilder på mig :)
Har du ett rykte efter dig? - ja förmodligen så finns det en jävla massa rykten om mig :)
Snusar eller röker du? - noppe
Ditt humör för tillfället? - trött och glad antar jag :)
Har du piercingar eller tatueringar? - hade hål i örat men det är nog igenväxt :)
Gillar du skolan? - när jag börjar gymnasie så ja kanske :)
Vilken är din naturliga hårfärg? - den jag har nu
Vad har du för hårfärg nu? - ljusbrun tro ja
Saknar du någon just nu? - jarå
Liknar du din mamma eller pappa? - ingen av dom jag liknar alla andra i släkten typ haha 
Hur lång är du? - 1.70 tro ja kortis ^^
Hur var du som barn? - glad och busig tro ja

SORG & FARLIGHETER
Har du gråtit dig till sömns någongång? - japp
Har du vaknat gråtandes? - ja kanske.. Tror det
Dricker du alkohol varje helg? - neee
Har du tagit droger? - neee
Skulle du kunna testa droger? - neee
Har någon varit otrogen mot dig? - kind of
Har du rymt hemifrån någong gång? - jag behöver inte rymma hemifrån :)
Är dina biologiska föräldrar skilda? - nope
Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nope
Har du varit i ett slagsmål? - har jag säkert
Har du sett någon bli mobbad utan att du ingripit? - njaa kanske
Har du mobbat någon? - ja typ tyvärr... Fast vet inte hur den personen tog det så 
Har du blivit riktigt sviken någon gång? - ja det har jag verkligen blivit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback